Zásady ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
-
Správce osobních údajů Hledám Učitele z.s., IČ 07471424, se sídlem Andersenova 399/10 Praha 10 10200, vedeným u Městského soudu v Praze pod vložkou L a sp. z. 70856, (dále jen "správce"), prohlašuje, že veškeré osobní údaje zpracovávané správcem jsou přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v soulado s právními předpisy ČR i předpisy EU platnými v oblasti ochrany osobních údajů.
-
Správce shromažďuje, uchovává a využívá vaše osobní údaje ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů (dále jen "zákon o zpracování osobních údajů", resp. nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 24. května 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen "GDPR"). Učely, pro které správce osobní údaje zpracovává jsou dále vymezeny.
-
Správce tyto osobní údaje shromažďuje primárně prostřednictvím svých internetových stránek na adrese https://www.hledam-ucitele.cz/ (dále jen "webové stránky")
-
Tyto zásady správce vydává proto, abyste byli dostatečně informováni o tom, jaké osobní údaje zpracovává, za jakým účelem, po jakou dobu, kdo k vašim osobním údajům bude mít přístup a jaká máte práva. Tyto zásady se vztahují na všechny osobní údaje shromážděné správcem, ať už byly shromážděny za účelem plnění smluvního vztahu, právní povinnosti, oprávněného zájmu, nebo uděleného souhlasu.
-
Kontaktní údaje správce jsou
email: anicka@hledam-ucitele.cz
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
-
Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění vaší objednávky.
-
Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
-
plnění smlouvy mezi klientem a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
-
oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
-
Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
2. Účelem zpracování osobních údajů je: -
vyřízení klientovy objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících z poskytnutí služby, ze smluvního vztahu mezi klientem a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, příp. adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro poskytnutí služby, uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
-
zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
-
Ze strany správce může dojít k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním klient poskytl svůj výslovný souhlas.
IV.
Doba uchovávání údajů
-
Správce uchovává osobní údaje
-
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývající z poskytnutí služby a ze smluvního vztahu mezi klientem a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu či poskytování služeb).
-
po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
-
Příjemci osobních údajů jsou osoby/strany
-
podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb,
-
podílející se na evidenci podkytování služeb,
-
podílející se na zajištění provozu služeb,
-
zajišťující marketingové služby.
-
Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé cloudových služeb.
VI.
Práva klienta
-
Za podmínek stanovených v GDPR máte
-
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
-
právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
-
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
-
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
-
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
-
právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. I těchto podmínek.
-
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
-
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
-
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména …
-
Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
-
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
-
S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
-
Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně Vám zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.